Тормахова Анастасія Миколаївна

Тормахова Анастасія Миколаївна

(26.11.1981, м. Київ)

Кандидат філософських наук

Доцент кафедри етики, естетики та культурології

ауд.320 (головний корпус)

тел. 239-34-79

e-mail: anastasiia_tormakhova@knu.ua

ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7178-850X

Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?user=z2kUQr8AAAAJ&hl=uk&oi=sra

ResearcherID: http://www.researcherid.com/rid/D-3950-2016

Сurriculum Vitae

Закінчила з відзнакою філософський факультет Київського національного університету імені Тараса Шевченка (2005) та композиторський факультет Національної музичної академії імені П.І. Чайковського (2005), аспірантуру по кафедрі етики, естетики та культурології у 2009 році. У 2009 році захистила дисертаційне дослідження «Філософія музики в контексті європейської музичної культури XIX-XX століття» за спеціальністю 09.00.08  - естетика.

Працює в університеті з 2004 року – старший лаборант, асистент, доцент кафедри етики, естетики та культурології.

Головні напрямки наукових досліджень:

  • історія музичного мистецтва
  • візуальні практики та комунікація
  • менеджмент культурних проектів
  • гендерні дослідження

 

Викладає курси:

  • Візуальні практики та комунікація
  • Художня культура XX-XXI століття в умовах глобалізації
  • Історія музичного мистецтва
  • Менеджмент культурних проектів
  • Естетика

Загальна кількість наукових та навчально-методичних публікацій – 60.

 

Вибрані наукові праці:

 

  1. Глобалізація та транскультурація в музичній культурі XX-XXI століть         // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв:наук. журнал. – К. : Міленіум, 2018. – № 2. – С.134-138.
  2. Трансгендерні образи в контексті культурно-мистецьких практик // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку.  – Рівне: РДГУ, 2017. - Випуск 25. - С.99-104.
  3. Комікс та мем як візуальні практики // Міжнародний вісник: культурологія, філологія, музикознавство. – К. : Міленіум, 2017. –Вип. І(8). – C.56-60.
  4. Становлення предметного поля сучасних візуальних досліджень // Антропологічні виміри філософських досліджень. Вип. 9. – Д.: Вид-во ДНУЗТ, 2016. – С.38-46.
  5. Філософсько-культурологічне осмислення телебачення як візуальної практики XX-ХХI ст. // Антропологічні виміри філософських досліджень. Вип. 10. – Д.: Вид-во ДНУЗТ, 2016. –С.33-42.
  6. Специфіка взаємодії культурних інститутів та проектів в сучасному українському просторі // Університетська кафедра № 5/2016. — К. : КНЕУ, 2016. — С.7-14.
  7. Искусство в теориях пост-постмодернизма // Studia culturae: Научный альманах. Вып. 1 (27): ACADEMIA: — СПб.: Издательство СПбГУ, 2016. - С. 18-26.
  8. Римейк чи варіації? До проблеми розвитку сучасної музичної культури // Університетська кафедра № 4/2015. — К.: КНЕУ, 2015. — С.7-17.
  9. Глядацький вибір у сучасній аудіовізуальній культурі (на прикладі конкурсу «Євробачення») // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Філософія. Політологія. –К.:ВПЦ "Київський університет". - № 1(119), 2015. -С.69-72.
  10. 10.Концепція дігімодернізму Алана Кірбі //Гуманітарні студії: Зб. наук. праць. Випуск 20. –К.: ВПЦ «Київський університет», 2013. – С.181-187.